Carlos Quesada

Carlos Quesada

La Habana Cuba

Followers:
0
Votes:
1
Comments:
2

A Graphic Designer, professor, student, specialist in Diseño gráfico, with 5 years of experience. Attending at Instituto Superior de Diseño (ISDi). Teaching at Instituto Superior de Diseño (ISDi).

Areas of interest: Graphic Design, Web Design, Advertising, Illustration, Photography


0

May 2016 Started following:

Guillermo Dufranc

Professional with 23 years of experience.
0

May 2016 I like the article:

0

Sep 2015 Started following:

Fernando Del Vecchio

Professional with 24 years of experience.
0

Sep 2015 Started following:

Mario Balcázar

Professional, Professor with 28 years of experience.
0

Sep 2015 Started following:

Javier Cuello

Professional with 15 years of experience.
0

Jul 2015 I like the article:

0

Jul 2015 I like the article:

0

Jul 2014 Started following:

FOROALFA

Professional with 14 years of experience.
0

Jul 2014 I like the article:

0

Jul 2014 Started following:

Joan Costa

Professional, Professor
0

Jul 2014 Started following:

Erik Spiekermann

Professional
0

Jul 2014 Started following:

Jordi Colet

Professor with 35 years of experience.
0

Jul 2014 I like the article:

0

Nov 2013 My opinion in the article Yahoo: hágalo usted mismo

Encuentro el artículo con un análisis muy interesante, si bien se usa un lenguaje burlon, como se habla en algunos comentarios, es necesario expresar algunas cosas de esta manera para que lleguen a los oidos de quien pueda interesar. Es una realidad que fue una pésima desición de Yahoo este cambio de identidad, que nada positivo nos trae. El anterior, en mi opinión tenía más personalidad y era más competente. Pues tenemos la oportunidad de observar que le ocurrirá a la compañía a partir de ahora, ya ha dado un paso más al descenso por la escalera de la fama.

1
0

Nov 2013 My reply on the dialogue started by Fernando Castelli in the article Yahoo: hágalo usted mismo

Si esa es una de las respuestas posibles Sr. García. Pero... ¿Dónde queda la ética profesional? Saber lo que está correcto, lo que va a funcionar y lo que no. Porque en un final puede tener malos resultados la imagen de cierta empresa, y el que carga con la culpa es el diseñador.

0