Estrategia de Marca
Claves para programar el diseño de símbolos y logotipos de alto rendimiento
20 horas (aprox.)
1 mayo
Igualada
Cataluña
España
Lluís Soriano Castaño es diseñador de interiores, profesional, docente, con 34 años de trayectoria. Reside en Igualada (Cataluña), España. Es especialista en Arquitectura interior. Trabaja en Lluís Soriano. Consulting, Disseny i Desenvolupament de Projectes. Tiene interés en Arquitectura, Diseño Industrial, Urbanismo, Paisajismo, Diseño de Interiores. Lluís está en FOROALFA desde 2006.
Professional interiorista titulat i col·legiat, que treballa sobre l’àmbit de projectes d’interiorisme comercial i particular , aixi com també en la gestió i direcció d’obres.
Com a PROFESSIONAL DE LA IMATGE, la pràctica al llarg dels anys m’ha mostrat que l’espai i allò que conté han d’estar relacionats íntimament i tot plegat ha de ser un reflex clar i coherent de l’objectiu final que volem aconseguir. Tot ha de formar part d’un conjunt que ha de ser coherent i aclaridor en si mateix.
ADAPTEM ELS ESPAIS a les idees existents o en creem de noves.
Col•laborem, si cal, en un treball multidisciplinar amb tots els equips involucrats, per tal de realitzar un projecte coherent amb la imatge general.
NO HI HA PROJECTES PETITS. Oferim, a banda d’una professionalitat comprovada, un tracte personalitzat i cordial, perquè creiem que el disseny pot estar a l’abast de tothom, com un factor de competitivitat e innovació.
Conèixer bé les necessitats, usos i gusts del client, doncs serà ell qui haurà de conviure en l'espai que li serà dissenyat, per a posteriorment aplicar aquests coneixements al projecte, realitzant la zonificació i distribució d'espais La configuració dels espais interiors. La llum, el color o el mobiliari parlen de nosaltres, reflecteixen els nostres hàbits, ens diuen com som i com volem que ens vegin.
Seminarios de actualización para especializarte junto a los que más saben
Claves para programar el diseño de símbolos y logotipos de alto rendimiento
20 horas (aprox.)
1 mayo
Criterios y herramientas para seleccionar el tipo adecuado al diseñar marcas
15 horas (aprox.)
1 mayo
Cómo planificar, construir y gestionar la marca de empresas e instituciones
20 horas (aprox.)
1 junio