Branding Corporativo
Cómo planificar, construir y gestionar la marca de empresas e instituciones
20 horas (aprox.)
1 diciembre
Tijuana
Baja California
México
Paloma Vargas es diseñadora gráfica, profesional, docente, con 20 años de trayectoria. Reside en Tijuana (Baja California), México. Es especialista en Marketing & Branding - Educación. Trabaja en NAI Global - NAI Mexico. Ejerce la docencia en Universidad Autonoma de Baja California. Tiene interés en Diseño de Indumentaria, Relaciones Públicas, Diseño Gráfico, Diseño Industrial, Publicidad, Comunicación, Marketing, Diseño de Interiores, Branding, Educación. Paloma está en FOROALFA desde 2009.
Paloma Vargas joined NAI Global & NAI Mexico in 2012-2013, as Latin America & the Caribbean Marketing Director. She was responsible for creating and developing all marketing packages, outdoor signage, mailers, project presentations, brochures, advertising and developing market analysis for the company in a period of time. In 2013-2016 becomes a full time team member for NAI Mexico as a Branding, Marketing and KC Market Analyst. In 2017 becomes Project Coordinator also for NAI Mexico
By working and providing support to NAI Mexico's offices and the NAI LATAM Members throughout the country, she developed an understanding of their needs and creates effective, customized collateral, advertising and promotional materials based on their market requirements.
Background & Experience
2005 Founded her first branding consulting firm and has been a dean and researcher for many universities in the Baja Estate of Mexico.
Since 2008 Has been a judge in professional design, branding and marketing events and competitions.
Since 2004 Has been a university academic teacher & researcher for BA's and different types of masters degrees for different universities in the Baja State with over 10 years of academic history.
May. 2017 Comencé a seguir a:
May. 2017 Comencé a seguir a:
May. 2017 Comencé a seguir a:
May. 2017 Comencé a seguir a:
May. 2017 Comencé a seguir a:
May. 2017 Comencé a seguir a:
May. 2017 Comencé a seguir a:
May. 2017 Comencé a seguir a:
Oct. 2014 Me gusta el artículo:
Ene. 2013 Comencé a seguir a:
Seminarios de actualización para especializarte junto a los que más saben
Cómo planificar, construir y gestionar la marca de empresas e instituciones
20 horas (aprox.)
1 diciembre
Guía analítica y método de trabajo para determinar estrategias de cambio de marca
15 horas (aprox.)
1 diciembre
Cómo construir autoridad profesional y superar el problema de convencer al cliente al presentarle diseños
15 horas (aprox.)
1 diciembre