An Architect, professional, specialist in Retail, with 26 years of experience.
Areas of interest: Architecture, Graphic Design, Industrial Design, Advertising, Illustration, Marketing
Jun 2013 I like the article:
Apr 2012 I like the article:
Mar 2012 I like the comment of Christian Trucco in the article
El cliente no es tu enemigo, tú lo eres
Mar 2012 I like the comment of Fermi Bataller in the article
El cliente no es tu enemigo, tú lo eres
Mar 2012 I like the reply of Freddy Oyuela in the dialog started by Freddy Oyuela en el artículo
El cliente no es tu enemigo, tú lo eres
Mar 2012 I like the comment of Freddy Flores in the article
El cliente no es tu enemigo, tú lo eres
Mar 2012 I like the comment of Felipe Perez in the article
El cliente no es tu enemigo, tú lo eres
Mar 2012 I like the comment of Jesica Martinez in the article
El cliente no es tu enemigo, tú lo eres
Mar 2012 I like the comment of Juan Espinosa in the article
El cliente no es tu enemigo, tú lo eres
Mar 2012 I like the reply of Gabriel Oregioni in the dialog started by Aurora Contreras en el artículo
El cliente no es tu enemigo, tú lo eres
Mar 2012 I like the reply of Joaquín Eduardo Sánchez Mercado in the dialog started by Jesus Gaytan en el artículo
El cliente no es tu enemigo, tú lo eres
Mar 2012 I like the comment of Joaquín Eduardo Sánchez Mercado in the article
El cliente no es tu enemigo, tú lo eres
Mar 2012 I like the comment of Aurora Contreras in the article
El cliente no es tu enemigo, tú lo eres
Mar 2012 I like the comment of Gabriel Meave in the article
El cliente no es tu enemigo, tú lo eres
Mar 2012 My reply on the dialogue started by Freddy Oyuela in the article
El cliente no es tu enemigo, tú lo eres
Lo ideal seria lo que todos comentan: asesorar, escuchar, orientar, llegar a acuerdos y facturar, nosotros podemos llegar con esta disposicion, pero llegar a buen termino se necesitan ambas partes no importa si nosotros damos el 100% en actitud y disponibilidad, si no encauzamos o no nos permiten encauzar, de plano no hay otra: Aceptamos o nos retiramos. Si Freddy lo ve como un negocio, como tal, acepta que si quiere ganar tiene que ceder algunas veces, la forma de Juan Carlos de visualizar el trato al cliente es correcta, pero hay que intuir hasta donde un cliente quiere ser dirigido
Feb 2012 I like the article:
Feb 2012 I like the comment of Miguel Gosálvez in the article
Una lección de negocios que le dieron a Steve Jobs
Feb 2012 I like the comment of Javier Bogao in the article
Una lección de negocios que le dieron a Steve Jobs
Feb 2012 I like the comment of Alejandro Salinas in the article
Una lección de negocios que le dieron a Steve Jobs
Feb 2012 I like the comment of Alfredo Yantorno in the article
Una lección de negocios que le dieron a Steve Jobs