Percy Becerra

Percy Becerra

Chiclayo Peru

Followers:
0
Votes:
5
Comments:
5

0

4 months ago I like the reply of Norberto Chaves in the dialog started by Percy Becerra en el artículo El caso del cliente aparente

0

4 months ago I like the comment of Spimebox in the article El caso del cliente aparente

0

4 months ago I like the comment of Sandra Rey in the article El caso del cliente aparente

0

4 months ago I like the comment of Eduardo Jualler in the article El caso del cliente aparente

0

4 months ago I like the comment of Javier Mizerniuk in the article El caso del cliente aparente

0

4 months ago I like the comment of Hugo Castillo García in the article El caso del cliente aparente

0

4 months ago I like the comment of Daniel Mármol in the article El caso del cliente aparente

0

4 months ago My reply on the dialogue started by Dennis Rodriguez in the article El caso del cliente aparente

Luciano no es duro (a veces sí), es objetivo.

0
0

4 months ago I like the comment of Andrés Ferrero in the article El caso del cliente aparente

0

4 months ago I like the comment of Roberto Perez Santiago in the article El caso del cliente aparente

0

4 months ago I like the comment of Luis Moreno in the article El caso del cliente aparente

0

4 months ago I like the comment of Benjamín Moreno in the article El caso del cliente aparente

0

4 months ago I like the comment of David Ochoa in the article El caso del cliente aparente

0

4 months ago I like the comment of Alex Zu in the article El caso del cliente aparente

0

4 months ago I like the comment of Cesar Daniel Ferreira Collante in the article El caso del cliente aparente

0

4 months ago My opinion in the article El caso del cliente aparente

De vez en cuando cae preciso leer este tipo de reflexiones, que nos recuerdan qué debemos evitar en nuestro hacer profesional.

Me quedó la duda del por qué está mal la pretención de "educar al cliente". No sé si está mal por el hecho de que educarlo implique cuestiones técnicas que no le corresponden (solo corresponde al profesional), o ¿por qué otro motivo estaría mal?

Un abrazo, maestro!

1
0

4 months ago I like the comment of Víctor Manuel Lopez Moreira Paredes in the article El caso del cliente aparente

0

4 months ago I like the comment of Isaac Castillo Vilchis in the article El caso del cliente aparente

0

4 months ago I like the comment of Leonardo Otazú in the article El caso del cliente aparente

0

4 months ago I like the comment of Raquel Alvarez in the article El caso del cliente aparente