
Tratar con el cliente, hacer presupuestos y planificar las etapas de la creación de una marca
Granollers, Barcelona España
Profesión: Arquitecto
Especialización: Diseño de interiores
Trabaja en: Emili Sánchez_interiors
Se unió a FOROALFA: 2010
Dissenyador d'interiors en la el•laboració de tot tipus de projectes d'espais, Direcció tècnica de l’obra i coordinació de l’equip d’industrials, Sector construcció d'habitatges, Sector retail-comercial, Sector hostelería-restauració, Rehabilitació d'edificis antics, Oficines centres de treball, Exposicions Mostres Fires Events, Habilitats directives i màrqueting 2.0, Disseny industrial, Disseny gràfic.El meu propòsit principal consisteix en assessorar i proposar solucions personalitzades als clients en els seus projectes, ajudant-los en les obres de millora de la imatge i la qualitat dels espais del seu entorn vital, tant professional com personal.
Col•legiat núm.611 i exmembre de la Junta de Govern CODIC Col•legi Oficial de Dissenyadors d'Interiors i Decoradors de Catalunya - Barcelona.
Soci fundador DINCAT, Associació de Dissenyadors d’Interiors de Catalunya.
Diplomat en peritatges CODIC.
IPV Inspector professional de la vivenda - Associat ASIPV.
Membre Consejo de los Colegios de Decoradores y Diseñadores de Interior de España.
Títol Europeu IFI International Federation of Interior Architects/designers.
Certificate ECIA European Council of Interior Architects 1998-1999.
Dins els objectius inmediats contemplo experimentar en nous àmbits del disseny en sectors emergents com el transport aeronàutic i d'altres.
Tratar con el cliente, hacer presupuestos y planificar las etapas de la creación de una marca
Ene. 2012 Mi opinión en el artículo Diario Público
Lástima que si furea por el diseño no habría cerrado.
Ene. 2012 Me gusta el artículo:
Dic. 2011 Mi opinión en el artículo ¿HP se equivocó?
Creo que fue un acierto que HP no aceptara la propuesta. Estoy de acuerdo que los diseñadores debemos innovar i arriesgar, pero no a cualquier precio.
Creo que se equivoca quien dice que «HP puede permtirese el lujo, como marca consolidada..»., el diseño no és un lujo. El diseñador debe responsabilizarse de garantizar el éxito y permanéncia de una marca. El diseño por el diseño no es nada y el minimalismo a menudo és un «brindis al sol» y un buen recurso para los faltos de ideas que idealizan la simplificación.
Menos és más, siempre que no se convierta en nada, com es el caso.
Seminarios de actualización para especializarte junto a los que más saben.
Tratar con el cliente, hacer presupuestos y planificar las etapas de la creación de una marca
15 horas (aprox.)
Octubre
Taller de práctica profesional: análisis, diagnóstico y programa de marca sobre casos reales
30 horas (aprox.)
Octubre
Claves para programar el diseño de símbolos y logotipos de alto rendimiento
20 horas (aprox.)
Noviembre