Jose Manuel Campos

Jose Manuel Campos

Ciudad de México
Delegación Benito Juárez
México

Jose Manuel Campos es comunicólogo, profesional, con 26 años de trayectoria. Reside en Ciudad de México (Delegación Benito Juárez), México. Es especialista en Dirección creativa. Trabaja en Maquinaria Creativa. Tiene interés en Diseño Audiovisual, Diseño Gráfico, Diseño Web, Publicidad, Comunicación, Ilustración, Marketing, Branding, Tecnología, Motion Graphics, Arte, Fotografía. Jose Manuel está en FOROALFA desde 2017.


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Más información sobre Jose Manuel Campos

More than 17 years experience in advertising, graphic design, marketing and sales, I have contributed at international advertising agencies such as BBDO and 141 Worldwide. Proven capacity to deliver results, regardless if you talk about creativity, art direction, revenue, profit, growth or customer satisfaction. Excellent and broadly recognized team player. Skilled to solve complex creative and business situations. Aggressive sales element, fosters and develops creativity and innovation. Great thinker, analyst and solver of ambiguous situations. Fully bilingual (Spanish-English).
I have had the opportunity of being client, supplier and creative allowing me to have a better and analytical view of what the projects demand, how to achieve doing it with the less resources and overall how to sell it.

Specialties: creative direction, art direction, corporate image, branding, design, social media.

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