
Taller de práctica profesional: análisis, diagnóstico y programa de marca sobre casos reales
Ciudad de México, Delegación Benito Juárez México
Profesión: Comunicólogo
Especialización: Dirección creativa
Trabaja en: Maquinaria Creativa
Se unió a FOROALFA: 2017
More than 17 years experience in advertising, graphic design, marketing and sales, I have contributed at international advertising agencies such as BBDO and 141 Worldwide. Proven capacity to deliver results, regardless if you talk about creativity, art direction, revenue, profit, growth or customer satisfaction. Excellent and broadly recognized team player. Skilled to solve complex creative and business situations. Aggressive sales element, fosters and develops creativity and innovation. Great thinker, analyst and solver of ambiguous situations. Fully bilingual (Spanish-English).
I have had the opportunity of being client, supplier and creative allowing me to have a better and analytical view of what the projects demand, how to achieve doing it with the less resources and overall how to sell it.
Specialties: creative direction, art direction, corporate image, branding, design, social media.
Taller de práctica profesional: análisis, diagnóstico y programa de marca sobre casos reales
Seminarios de actualización para especializarte junto a los que más saben.
Tratar con el cliente, hacer presupuestos y planificar las etapas de la creación de una marca
15 horas (aprox.)
Octubre
Taller de práctica profesional: análisis, diagnóstico y programa de marca sobre casos reales
30 horas (aprox.)
Octubre
Claves para programar el diseño de símbolos y logotipos de alto rendimiento
20 horas (aprox.)
Noviembre